Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
Mūsų klientė – įmonė SPLIUS, sėkmingai dirbanti rinkoje jau daugiau nei 28 metus, teikianti šviesolaidinio interneto, išmaniosios televizijos ir fiksuoto ryšio paslaugą, nuolatiniam darbui Šiauliuose ieško naujo komandos nario ir siūlo prisijungti prie profesionalaus kolektyvo – klientų aptarnavimo vadybininką (-ę). Gal tai esate būtent jūs?
Jūsų kasdieninė veikla darbe būtų:
- Mokesčių priėmimas, apskaita;
- Aktyvus įmonės paslaugų pardavimas esamiems ir naujiems klientams, sutarčių sudarymas;
- Bendravimas su klientais, informacijos teikimas;
- Darbas pagal slenkantį darbo grafiką prekybos centre „Akropolis“ jų nustatytomis darbo valandomis.
Ko tikimės iš jūsų:
- Aukštojo išsilavinimo;
- Panašaus darbo patirties (privalumas);
- Gebėjimo sklandžiai dirbti kompiuteriu ir kasos aparatu;
- Paslaugų pardavimo patirties;
- Gebėjimo komunikuoti rusų kalba (privalumas);
- Pozityvaus mąstymo ir kantrybės dirbant įtemptomis darbo sąlygomis;
- Punktualumo, greitos adaptacijos ir domėjimosi informacinėmis technologijomis.
Jūsų laukia:
- Intensyvūs ir dinamiški mokymai prieš darbą (mokymų metu įdarbiname);
- Neįkainojama pardavimų ir klientų aptarnavimo patirtis didelėje įmonėje;
- Jaunas ir draugiškas kolektyvas;
- Įmonės šventės, mokymai, vidiniai pardavimų konkursai su vertingais prizais;
- Visos darbui reikalingos priemonės ir kasdieninis vadovo palaikymas mokantis bei dirbant;
- Darbuotojo Lojalumo programa.
Atlyginimas
1030-2200 Eur neatskaičius mokesčių (pastovioji dalis + priedai už pardavimus).
Mes užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. CV perduosime klientui tik gavę Jūsų sutikimą. UAB ,,Personalo valdymo sistemos“ yra įregistruota asmens duomenų valdytoju valstybės registre.
Prašome siųsti savo CV su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas Šiauliai“ el. paštu projektai@pvsistemos.lt